.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقادرئیس دانشگاه کشاورزی ساری ازوزارت علوم

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: در دهه اول انقلاب مازندران به عنوان استان کشاورزی معرفی شد اما سیاست های وزارت علوم در این خصوص معکوس بوده و به زمینه علمی کشاورزی توجه نشده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، قربانعلی نعمت زاده در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: یکی از بزرگترین مشکلات دانشگاه ساری در سال گذشته اشتباه وزارت علوم در عدم تخصیص بودجه دانشجویی و فرهنگی به این دانشگاه بود.

وی اظهار داشت: اگرچه از طریق بودجه ای تحت عنوان بودجه ارتقاء 70 درصد بودجه دانشجویی و فرهنگی به دانشگاه پرداخت شد اما اشتباهی که از سوی وزارت علوم در خصوص بودجه این دانشگاه ایجاد شد، مشکلات فراوانی را برای دانشگاه ساری به همراه داشت.

رئیس دانشگاه ساری گفت: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری دارای چهار دانشکده علوم زراعی، مهندسی زراعی، منابع طبیعی و علوم دامی شیلات و دارای 13 رشته کارشناسی، 16 رشته کارشناسی ارشد و 3 رشته در مقطع دکتری است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این دانشگاه دارای سه هزار دانشجو و 110 عضو هیئت علمی و دو پژوهشکده است که زیر نظر دانشگاه فعالیت می کند.

نعمت زاده ادامه داد: برای راه اندازی دو دانشکده جدید علوم زراعی و دام و شیلات در دانشگاه برنامه ریزی هایی صورت گرفته است همچنین ساخت دو خوابگاه 400 نفری دانشجویی نیز در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

وی تاکید کرد: با تاسیس 2 هزار و 500 متر ساختمان برای پژوهشکده دانشگاه در مجموع 22 هزار متر مربع طرح های عمرانی جدید در دانشگاه ساری در دست اقدام و برنامه ریزی است.

رئیس دانشگاه ساری اظهار داشت: در طول سال های فعالیت دانشگاه ساری فضای فیزیکی چندانی به دانشگاه افزوده نشد اما از سال گذشته که رتبه این مرکز آموزش عالی از دانشکده به دانشگاه ارتقاء یافت بیش از هزار متر مربع فضای فیزیکی به دانشگاه افزوده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاهین 14 بهمن 1390
بنظر می رسد رقابت اصلی انتخابات جاری بین آقایان ادیانی اکبری حسینی و دکتر نعمت زاده باشد اختلافات شدید ادیانی و اکبری برسر مدیریت و سرمایه گذاری نساجی ودلسردی مردم و کارگران از این اوضاع و از طرفی اختلافات پنهان ادیانی با کاندیداتوری حسینی کارشان را کمی سخت کرده است از طرفی حسینی نیز با انرژی و انگیزه مضاعف وارد میدان شده تا تجربه مدیریت تربیت بدنی خود را به خدمت بگیرد گرچه رد صلاحیت وی کارش را دشوار کرده است. دکتر نعمت زاده نیز اگرچه به سلامت و دانش بالای فنی دربین کاندیداها شهرت دارد اما غیبت غیرموجه وی و کناره گیری از صحنه انتخابات سئوالات بسیاری را در اذهان ایجاد کرده است به هرجهت از نظر سنجی ها اینگونه بر می آید با ایرادی که به مدرک تحصیلی علیپور وارد شده شانس حسینی و دکترنعمت زاده بیش از بقیه است.
بی نام 22 شهريور 1391
یکی هست به داد بچه های دانشکده منابع طبیعی برسه؟ که قراره دانشکده رو ببرن جای خوابگاه قدیم پسرا که هر لحظه ممکنه رو سرمون خراب بشه ،

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.